четвер, 19 червня 2014 р.

Рефлексія, модуль 1-2.

Цей модуль допоміг мені  ознайомитися з азами роботи на компютері. Ще нічому суттєвому не навчилася. Важко переходити зі сторінки на сторінку. Спочатку слід освоїти клавіатуру , а потім працювати у різних програмах і версіях. Навчилася, як зайти в акаунт писати електронну адресу, вводити пароль.Читаючи інформацію на різних модулях, зрозуміла, що метод проектів може урізноманітнити роботу на уроці розвивати  , творчі  здібності учнів, а також  професійний рівень учителя.

3 коментарі:

  1. Вітаю Вас з першим днем навчання! Молодчинка! Тільки не здаватися і все вийде.Терпіння і труд все переможуть. Похвалити себе забули? Щоб було легше спробуйте більшість речень починати з "я думаю...", "я вважаю", "я згодна", "я сумніваюся", " поділяю цю думку", "я обома руками голосую "за""... ОК? Успіхів Вам і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Ваш приклад стійкості мене особисто надихає. Ви борець. Ви не одна. Ми всі разом пройдемо цей шлях. Навіть не сумнівайтесь.

    ВідповістиВидалити
  3. ОЛЮ. "МЫ С ТОБОЙ СТАРИКИ - КОМСОМОЛЬЦЫ 60-ГО ГОДА". ТОМУ БУДЕМО КРІПИТИСЯ, УЧИТИСЯ, СЛУХАТИ НАШИХ НАСТАВНИКІВ І БУДЕ ВСЕ ДОБРЕ.

    ВідповістиВидалити